Наша громадська організація хоче поділитись позитивним досвідом впливу на міські служби Києва. Справді, система оперативної передачі скарг та пропозицій безпосередньо до Київської міськдержадміністрації продемонструвала свою доцільність та ефективність. Мова йде про 1551.gov.ua
25 лютого нами було зареєстровано користувача на порталі 1551 та надіслано відразу дві скарги щодо неналежного утримання території: сміття на прибудинковій території та невідновлений благоустрій після проведення робіт на мережах міста. Всі порушення були проілюстровані фотографіями, а для повноти інформування – проблемні місця були позначені на мапі.
Дякуючи тому, що вся необхідна інформація щодо предмету скарги надається онлайн, роботи по усуненню порушень благоустрою були розпочаті вже 26.02.2015. Гілля та листя було частково прибрано, а на травмонебезпечному місці у дворі вивішена нова сигнальна стрічка. Щоправда, роботи лише почались, проте, це вже позитивне зрушення, оскільки до моменту подання скарг жодних дій комунальниками не вчинялись.
Справді, чудовий приклад як можна впливати на впорядників міського простору швидко, зручно та дієво. Користуйтесь із задоволенням!
P.S. А ми проаналізуємо за який час комунальники повністю впораються з нашими зверненнями.